28 Mayıs 2011 Cumartesi

dermalogica precleanse

Benim temizlik  rutinimde, ilk aşama gerçekten önemlidir, özellikle akşamları. Ben ürün, benim derimi temizlediği zaman  bana taze ve ferah hissettiğim zaman onu severim.  Benim kuru bir cildim olmadığından dolayı, benim cildimin doğal yağını çok fazla kaybetmemek için dikkatli olmak zorundayım.Bu ürünü elimize biraz  koyduktan sonra, yüzümüze  masaj yaparak yanaklar, alın, burun, ve kirpiklere nazik bir ovmayla önce yağda çzünen kısmı sonra ellerimizi ıslatarak sulandırarak(Açık yağ-gibi sıvı, sütlü bir rengi dönecek. ) su da çözünen kısmı temizleyip yüzümüzü  küçük ovmayla temizlenirken güzel bir sonuç alacağımızı kullanırken unutmayalım.  2.bir yıkama aşamasına jelle geçersek cilt bakımından çıkmış tertemiz bir cilt gibi tertemiz bir ten açığa çıkıyor. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder