3 Haziran 2011 Cuma

Nuxe Kuru Yağ

Nuxe, benim şimdiden, çok sevdiğim gerçekten benim denemelerimin hakkını veren caudalienin türkiyeden satıştan kaldırılmasından sonra etraflıca sevdiğim bir marka, ben gerçekten  Fransız eczacılık markalarını aşırı seviyorum... Nuxe hem fransız hem de cilde özeni, diğer markaların özen çizgisinin dışında, parabensiz bir marka... Biz bugün, nuxeun  yıldız ürünlerinin birini  benim olmazsa olmaz sevdiğim bir ürünü tanıyalım. Kuru  yağ onların deyimiyle mülti-kullanımlı, işlevsel yağ!

 Bu ürün yüz, vücut ve saç üzerinde kullanabiliyor.ben, 3'ünün hepsinide denedim, ama ben,vücudumda  kullanmayı tercih ederim.Aynı zamanda  kesinlikle, herkesin, beğeneceği  ılık ve taze bir kokusu var...
ayrıca şu aralar roaccutane yüzünden kuruyan saçlarıma iyi geldi ama benim favorim bu yağı özelliklede ellere sürmek.Ayrıca bu ürünün bronz olan versiyonu da var bende. Ama ben sadesini hem koku olarak hem de yapı olarak daha fresh buluyorum.nuxe dan diğer kullandıklarımı da yazmaya devam edicem.Bir de ayrıca bu ürünün Narsda da bir alternatifi var ama onu daha kullanmadım.Ama Nuxe ile devam edicem gibi gözüküyor.... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder